Everyday Smile
Le Master!

Assalamualaikum,Kon'nichiwa earthling! You have entered to my site. Be nice here and leave your footprints on my tagboard.Want to be my friends?Ask me at tagboard okay!
Travel This Site

Entries About Linkies Stuff

Talking Here



♦ Sorry if I don't reply your message
♦ Churpchurp,says,etc are not allowed
♦ Tell me that you followed my blog,then I will follow you back!
♦ Harsh words & Anon not allowed


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Edit: Wan Aqilah


All rights reserved ® Wan Aqilah 2011 - 2013

Part #3 Cuti Sekolah 2012

 

 candy | Tumblr


30 November 2012

Qila pergi ke rumah baru Qila! Qila pun tak tahu bila lah Qila kena pindah sebab kena tunggu ayah pencen dulu…Hadoi,jadi orang kampung lah Qila nanti…kuikuikuikui…

Bila duduk kat kampung ni,Qila boleh jadi gemuk tau sebab kat kampung ni makanan pagi,tengahari,tea time(makan keropok lekor dan pisang goring),petang…bapa kali da daku makan… -_-

Kat rumah baru Qila ni macam dalam hutan sikit pun ada…uish..serangga yang pelik2 pon ada.macam manalah Qila nak duduk kat kampung ni… ??? Rumah baru Qila dah ada elektrik tau tapi ayaq tak de lagi lorh..