Everyday Smile
Le Master!

Assalamualaikum,Kon'nichiwa earthling! You have entered to my site. Be nice here and leave your footprints on my tagboard.Want to be my friends?Ask me at tagboard okay!
Travel This Site

Entries About Linkies Stuff

Talking Here



♦ Sorry if I don't reply your message
♦ Churpchurp,says,etc are not allowed
♦ Tell me that you followed my blog,then I will follow you back!
♦ Harsh words & Anon not allowed


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Edit: Wan Aqilah


All rights reserved ® Wan Aqilah 2011 - 2013

Part #2 Cuti Sekolah 2012

29 November 2012
Kitaorang pun pergi pasar Payang.Tak sah kalau balik kampung tak pergi Pasar Payang.Tempat wajib tu sebab barang2 kat sana ada yang murah dari KL.Contohnya,macam  kain sutera.Kat Terenganu ni kain batik dan sutera semuanya cantik-cantik…



Cantik tak?Okey,memanglah tak nampak sebab Qila sempat tangkap gambar yang itu je…hahahahah…

Selain itu,Qila beli keychain dan asam manis…
Yang keychain tu untuk bagi kat kawan2 dan masam manis tu untuk…….daku makan sorang diri ler..kuikuikui


(Qila punya yang atas tu,yang bawah tu adik Qila punya…)

Harga keychain satu plastik tu RM 10 je…bagi korang murah ke mahal? Kalau nak beli satu RM 2…kat sana kalau korang pergi Pasar Payang,korang kena tengok2 yang mana murah baru beli tau sebab ada yang mahal…


(masam manis ni harganya ialah……………RM 1 per 1 packet)
Masam gila~