Everyday Smile
Le Master!

Assalamualaikum,Kon'nichiwa earthling! You have entered to my site. Be nice here and leave your footprints on my tagboard.Want to be my friends?Ask me at tagboard okay!
Travel This Site

Entries About Linkies Stuff

Talking Here



♦ Sorry if I don't reply your message
♦ Churpchurp,says,etc are not allowed
♦ Tell me that you followed my blog,then I will follow you back!
♦ Harsh words & Anon not allowed


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Edit: Wan Aqilah


All rights reserved ® Wan Aqilah 2011 - 2013

Update!

 
Rindunya pada blog ku ni...dah lama gila tak update.Dari bulan Ogos lagi...
 Baru hari ni (6.11.12) berpeluang untuk update blog.
 
Ish...malang betul lah.Dah lah Qila masuk satu contest ni dan menang! tapi malangnya benda tuh dah lepas.Macam mana lah nak mintak balik ek?hahahah...boleh lagi ke?
 
Btw,bila Qila buka je blog ni,perkara pertama yang Qila nampak ialah...
DASHBOARD BERWAJAH BARU

Memang geram gila!Dah lah menyusahkan...Dulu pun pernah jadi tapi boleh tukar balik tapi ni tak.Macam facebook jugak!

Aiseyman...

Hari ni Qila cuti selama 3 hari kerana cuti SPM...woohoo...tapi kan senang kalau cikgu bagi cuti hari Rabu,Khamis,Jumaat.kan senang tak yah lah datang sekolah terus..heheheh..

That's all from me..tak de apa2 nak citer pun...