Everyday Smile
Le Master!

Assalamualaikum,Kon'nichiwa earthling! You have entered to my site. Be nice here and leave your footprints on my tagboard.Want to be my friends?Ask me at tagboard okay!
Travel This Site

Entries About Linkies Stuff

Talking Here



♦ Sorry if I don't reply your message
♦ Churpchurp,says,etc are not allowed
♦ Tell me that you followed my blog,then I will follow you back!
♦ Harsh words & Anon not allowed


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Edit: Wan Aqilah


All rights reserved ® Wan Aqilah 2011 - 2013

Cuti sekolah dah mula!!!


 




 
Wah,beria sakan yer Cik Qila kite ni....
Eh....mesti...walaupun cuti sekolah tengah berjalan tapi ada yang tak bestnyer sebab cikgu-cikgu SMK Batu Muda bagi modul cuti sekolahlah pulak...haisshhh
 Tapi xper.ini untuk kepentingan Qila jugak supaya tidak leka dengan cuti dan moga-moga Qila menjadi seorang yang pandai...AMIN
 
Semalam kan,kat sekolah kan,ada kan,sambutan hari guru...Fine,sekolah kitaorang sambut lambat sebab ada peperiksaan pulak.Tahun ni lah sambutan yang terrrrrbaik dari tahun lepas.By the way,Qila nak minta maaf pada cikgu-cikgu yang mengajar Qila sebab Qila tak bagi hadiah pun sedangkan Qila sebenarnya bawak hadiah tuh tapi xbagi.
 
Bukan sebab apa,ramai sangat kat bilik guru tuh.Semua warga sekolah nak bagi hadiah kat cikgu-cikgu.How about I will give to you after holiday???And I think next year,all the teachers must line up or just stay at hall only.It easy for us give you present right?Tak yah naik staff room.lagi pun sesak....Saya ni jenis orang yang tak suka bersesak...hohohoh...

Okey,my last speech.I hope all my friends and teachers having a nice holiday.Korang doakan kejayaan Qila dalam peperiksaan pertengahan tahun tau...Amin...