Everyday Smile
Le Master!

Assalamualaikum,Kon'nichiwa earthling! You have entered to my site. Be nice here and leave your footprints on my tagboard.Want to be my friends?Ask me at tagboard okay!
Travel This Site

Entries About Linkies Stuff

Talking Here



♦ Sorry if I don't reply your message
♦ Churpchurp,says,etc are not allowed
♦ Tell me that you followed my blog,then I will follow you back!
♦ Harsh words & Anon not allowed


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Edit: Wan Aqilah


All rights reserved ® Wan Aqilah 2011 - 2013

Freebies:Button/butang berjahit


 
 
Dah lama saya tak update freebies ni kan?hohohoh...this freebies tentang button/butang jahit.Anda boleh guna freebies tuh untuk buat header ker ape ke.okey tanpa membuang waktu jom kita check it out!Semua freebies tuh saya buat sendiri tau!So kalau korang nak buat refreebies ker nk amik ker,sila bagi tahu saya dulu diruangan komen post ini.Please credit to me;Aqilah








Lawa tak iter buat?Kalau dah ambik tu SILA KOMEN tau...Kalau korang nak tengok contoh header saya buat,nah tengok kat bawah ni:
P/S:Jangan amik tau header tuh.