Everyday Smile
Le Master!

Assalamualaikum,Kon'nichiwa earthling! You have entered to my site. Be nice here and leave your footprints on my tagboard.Want to be my friends?Ask me at tagboard okay!
Travel This Site

Entries About Linkies Stuff

Talking Here



♦ Sorry if I don't reply your message
♦ Churpchurp,says,etc are not allowed
♦ Tell me that you followed my blog,then I will follow you back!
♦ Harsh words & Anon not allowed


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Edit: Wan Aqilah


All rights reserved ® Wan Aqilah 2011 - 2013

Saya dah jatuh cinta !!!!

Assalamualaikum W.B.T

Hah?Qila dah jatuh cinta?Dengan saper?Biler?

Hahahah...Qila jatuh cinta dengan Rilakkuma...nak tahu ape bnda tuh:Scroll kat bwh tau hikhik...

Itulah nya Rilakkuma.Comelkan dier menari....!!!

Maksud Rilakkuma ialah gabungan nama jepun antara relax dan beruang dan jadilah ini リラックマ =Rilakkuma.

Nak tengok barang-barang dia?Tengoklah....








Cute kan?????????????????? Saper boleh bagi Rilakkuma untuk saya!!!(xder saper =.=' pon)
Sorilah kalau Qila bagi gambar sikit jer bukan aper Qila malas.Korang gi lah cari kat Encik Google kiter tuh.Dier lagi banyak pengetahuan....